Pescuit la feeder pe intelesul tuturor

Acum este 01 Apr 2020, 02:56

Ora este UTC + 1 [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 7 mesaje ] 
Autor Mesaj
MesajScris: 03 Feb 2020, 15:23 
Neconectat
Membru nou

Ce părere aveți despre această lansetă? puteți să-mi spuneți cum se comportă în drill și la aruncări la distanță?
Pare o lansetă destul de "premium" luând în calcul carbonul de bună calitate raportat la prețul pe care îl are.
Sunt în căutarea unei lansete medium, cu acțiune parabolică dar în același timp aș vrea să pot atinge și distanțe de 100m la method.
Sunt un pescar începător deci nu o voi folosi în competiții, mă interesează o lansetă decentă de budget in maxim 300Ron.
Mulțumesc!

Sus

pescuit la feeder magazin banner
MesajScris: 03 Feb 2020, 19:43 
Neconectat
Membru junior

In categoria asta de pret mai bine cauta ceva de la Trabucco, Korum, Okuma sunt mai ok...

Sus

MesajScris: 03 Feb 2020, 20:40 
Neconectat
Membru junior

posed aceasta lanseta care este un mediun-heavy. sa-ti zic intai ca nu lanseaza 100m (nu am gasit personal pana acum o lanseta de 360 care sa lanseze 100m mai ales sa fie si medium cum vrei tu, daca stie cineva de existenta uneia sa-mi spuna si mie ca o sa mi-o achizitionez cu siguranta)
a doua lanseta de la Delphin pe care o posed este Opium Feeder V2 Shrink 3.60m/80g (aceasta este o lanseta medium) care dupa gusturile mele pot afirma ca arata mai bine decat orice lanseta care exista pe piata acesta fiind si motivul pentru care mi-am cumparat-o
Anubis-ul arata bine, subtirica si sta bine in curent moderat pe Dunare cu cosulete de 80 + nada (lansari 30m)
Ambele Delphinuri sunt prea parabolice dupa feeling-ul meu si imprecise in lansare.
Daca ar fi sa le recomand cuiva as face-o doar pentru designul lor placut nu si pentru caracteristicile lor.
Ca si colegul ti-as recomanda in bugetul tau Okuma, Black Feeder 40-80G si mai pui inca 40 rom si iti iei si mulineta Dynadrag tot de la Okuma cu care se echilibreaza perfect.