Pescuit la feeder pe intelesul tuturor

Acum este 01 Apr 2020, 03:41

Ora este UTC + 1 [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 12 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Problema Feeder pe rauri
MesajScris: 29 Ian 2020, 10:49 
Neconectat
Membru nou

Salutare tuturor,

Incep prin a spune ca sunt incepator nu doar in pescuitul la feeder ci si in pescuitul general,ma confrunt cu o problema la care chiar nu am gasit niciunde un raspuns.
Pescuiesc in proportie de 80% pe rauri cu curent mediu (Bega,Timis) cu cosulete de 30-50 de gr cel mai utilizat find de 44 de gr,
Problema e ca varful feederului face continuu un balans,mi se apleaca si revine lent in continuu si de multe ori nu vad trasaturile,detin o lanseta Preston Supera de 80gr primita cadou si o lanseta Okuma custom Black 60-120 gr si orice varf as folosi se intampla la fel,am urmarit diferite filmulete pe youtube si nici unde nu am vazut la cineva sa ii faca la fel fie ca pescuieste pe Mures,Dunare etc. cu lansete chiar mai fine si curent mai puternic.
Am incercat sa lansez mai in aval si mai in amonte,lanseta pozitionata cat mai vertical,fire principale de 0.20 Shimano Technium si XPS Trabucco, strune 0.10-0.16 si carlige de la 18 la 12, adancimea apei de la 1 metru la 2 metri jumatate,lansari la 7-30 de metri,varfuri incercate de la 1Oz la 4Oz si problema persista.La ce m-am gandit e sa folosesc un innaintas textil mai subtire sperand sa taie apa,insa nu prea am vazut la nimeni sa foloseasca.Astept parerile voastre

Multumesc.

Sus

pescuit la feeder magazin banner
 Subiectul mesajului: Re: Problema Feeder pe rauri
MesajScris: 29 Ian 2020, 11:59 
Neconectat
Membru junior

Foloseste cosulete mai grele, miscarea de care zici se intampla atunci cand cosuletul se târaste pe substrat. Coreleaza greutatea cosuletului cu viteza curentului apei, pe cat posibil la limita.

Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk

Sus

MesajScris: 29 Ian 2020, 12:07 
Neconectat